Koordynator ds. rozwoju projektów farm wiatrowych
Obowiązki:
- uzyskiwanie decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji projektu farmy wiatrowej;
- kontakt z jednostkami administracji publicznej w celu uzyskania niezbędnych decyzji i pozwoleń;
- pozyskiwanie dokumentacji projektowej (mapy, wypisy, wyrysy);
- weryfikacja przydatności potencjalnych lokalizacji pod projekty wiatrowe.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne: energetyka, ochrona środowiska, elektrotechnika. gospodarka przestrzenna);
- umiejętność czytania map i rysunków technicznych;
- zaawansowaną znajomością pakietu MS Office;
- rzetelność, samodzielność i sumienność;
- czynne prawo jazdy kat B;
- min. rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
- szeroka wiedza z zakresu procedur związanych z realizacją projektów wiatrowych;
- doświadczenie w pracy w biurze projektowym (np. sieci wodno- kanalizacyjnych, gazowych, elektrycznych, wiatrowych);
- znajomość prawa ochrony środowiska, planistycznego, budowlanego i energetycznego;
Oferujemy:
- pracę w firmie o wysokiej dynamice rozwoju;
- nowoczesne biuro i miłą atmosferę w pracy;
- szeroki, ciekawy zakres obowiązków i dużą swobodę działania;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- umowę o pracę/ umowa B2B;
- niezbędne narzędzia pracy tj. samochód służbowy, telefon, laptop.