Kierownik Działu Call Center
Firma Naster działa z sukcesami od roku 2010 roku i jest liderem sprzedaży energii i gazu w Polsce.
Wieloletnie doświadczenie daje nam lepsze spojrzenie na potrzeby klienta i wymagania dynamicznie rozwijającego się rynku odnawialnych źródeł energii. W związku z naszym intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych;
- Prowadzenie odsłuchów, identyfikacja i analiza obszarów wymagających podniesienia kwalifikacji konsultantów wraz z rekomendacją;
- Prowadzenie wysokiej jakości warsztatów sprzedażowych i rozwojowych dla konsultantów telefonicznych;
- Budowanie i aktualizowanie programów szkoleniowych;
- Wspieranie procesu wdrażania nowych handlowców;
- Odpowiedzialność za jakość i efekty pracy konsultantów;
- Analiza i zarządzanie poziomem kosztów generowanych przez dział telemarketingu;
- Zarządzanie „kampaniami” w codziennej pracy telemarketerów;
- Kontakt z przedstawicielami i pomoc w bieżącej pracy;
- Praca w wewnętrznym systemie firmy;
- Sporządzanie wewnętrznych raportów.
Czego oczekujemy?
- Doświadczenia w pracy w Call Center;
- Umiejętności w zarządzaniu zespołem;
- Chęci poznania branży energetycznej oraz odnawialnych źródeł energii;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point);
- Komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne oraz organizacyjne;
- Inicjatywa własna, otwartość na zmiany, wytrwałość, zdolność do pracy zespołowej;
- Dokładność, sumienność, dbałość o szczegóły.
Co oferujemy?
- Współpracę na podstawie umowy o pracę;
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Ciekawą pracę na samodzielnym stanowisku;
- Atrakcyjne formy wynagrodzeń oraz systemy prowizyjne;
- Biurowe warunki pracy w kameralnym zespole;
- Praca od poniedziałku do piątku;
- Pakiet szkoleń wdrażających do pracy oraz cyklicznych podnoszących kwalifikacje